Известие

Collapse
No announcement yet.

НАКРАЙНИК

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • НАКРАЙНИК

    НА АЛФА 156 2.0ТC НЯКОЙ СМЕНЯЛ ЛИ Е НАКРАЙНИК ИЛИ ДА Е ПРАВИЛ РЕЙКА.ИМАМ СКЪСАН МАНШОН И СЕ ЧУВА ЧУКАНЕ САМО КОГАТО МИНАВАМ ПРЕЗ ДУПКИ,ДРУГО ВСИЧКО МИ Е ЗДРАВО ПО ОКАЧВАНЕТО.
    ika

  • #2
    на мен ми предстои смяна на накрайник + горни,долни носачи+някой друг тампон + труд за 680 лв.Ще вземам части от 1 познат уж да ме уреди с отстъпка та да слезе цената поне със 100 лв надолу.Накрайника е около 50 лв!!!!!!!!!!!!!!!!!!Мойта тропа и на-най дребната пукнатина на пътя.
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #3
      като смениш накрайника пиши как е от вътре,защото не се вижда а на мен външния ми е здрав.
      ika

      Comment


      • #4
        Тропането най-вероятно идва от горния носач...


        Аз днес си взех колата с монтирани спортни тампони на powerflex на цялото предно окачване и колата е като чисто нова, седи като залепена за пътя.

        Довечера ще пиша повече впечетления
        sigpic
        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от KGB
          Тропането най-вероятно идва от горния носач...


          Аз днес си взех колата с монтирани спортни тампони на powerflex на цялото предно окачване и колата е като чисто нова, седи като залепена за пътя.

          Довечера ще пиша повече впечетления
          Я сподели и колко ти излезна цялата процедура щото и аз съм се замислил по този въпрос доста сериозно. И къде ги сменя.
          Alfa Romeo Stelvio 2.0T
          Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от KGB
            Тропането най-вероятно идва от горния носач...


            Аз днес си взех колата с монтирани спортни тампони на powerflex на цялото предно окачване и колата е като чисто нова, седи като залепена за пътя.

            Довечера ще пиша повече впечетления
            Какмога да разбера дали долните носачи са ми здрави.Колата си тропа богато,спецовете в сервиза искат да сменят и долните(ментетата са 360лв а оригиналните 900лв за 4бр.)+горни по 80 лв айй щи ..ба и колата,по 500-600лв на месец средно лапа само за ремонт.Тропането се появи преди 2 месеца(минал съм около 1500км)
            Alfa156 Against All

            Comment


            • #7
              Тампоните на PowerFlex са направени от полеюретан и са напрактика вечни. Също така са с около 20% по-твърди от каучуковите (фабричните). Аз ги смених на цялото предно окачване...тоест двата тампона на горния и двата на долния носач.

              Единия шарнир на левия носач (пред шофьора) беше съвсем леко тръгнал, десния беше здрав но и двата ги възстановиха...рециклираха или там както му се вика...и станаха като нови....цена 60лв. (но това варирало)

              Самите тампони за предното окачване (комплект) излизат около 500-600лв. според доставката и ДДСто. Ако някой иска да се обръща към мен.

              Монтажа аз си го правих при стар мой майстор, който на времето ми подържаше всички коли, до като не минах на АутоИталия гаранционен сервиз...сега вече съм пак при него. Човека се казва Явор, сервиза му е зад мото-пфое...ако някой иска да ползва неговите услуги нека се свърже с мен. Работата отнема около 3-5 часа...в зависимост от това дали ще се рециклират шарнири или не....но моят съвет е, не зависимо дали са тръгнали или не ги рециклирайте. Хората вече са добре запознати с процедурата и дясната страна я направиха много бързо. Монтажа е около 95лв. (във ВантоТреид за също нещо ми искаха около 300лв.)

              Впечетления от първи ден каране с тези тампони:

              След цял ден каране, мога да споделя, че колата е като нова...

              Седи като залепена на пътя

              Плюсове...

              1. По-стабилна е заради по-голяма твърдост на окачването, много по-малко странично накланяне има в завой...колата е като картинг

              2. По-стабилна е при тръгване и рязко подаване на газ

              3. При спиране е доста по-стабилна

              4. Тези тампони са почти вечни

              5. Легналите полицай ги минава перфектно

              Минуси....

              1.Вози по-твърдо...цепнатини и изпъкнали релси се усещат повече....аз лично не го приемам това като минус, защото така или иначе търся стабилност на пътя...
              sigpic
              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от slav40
                Първоначално публикувано от KGB
                Тропането най-вероятно идва от горния носач...


                Аз днес си взех колата с монтирани спортни тампони на powerflex на цялото предно окачване и колата е като чисто нова, седи като залепена за пътя.

                Довечера ще пиша повече впечетления
                Какмога да разбера дали долните носачи са ми здрави.Колата си тропа богато,спецовете в сервиза искат да сменят и долните(ментетата са 360лв а оригиналните 900лв за 4бр.)+горни по 80 лв айй щи ..ба и колата,по 500-600лв на месец средно лапа само за ремонт.Тропането се появи преди 2 месеца(минал съм около 1500км)
                всеки минава през това аз мойте 2 горни ги смених вече сега ми е тръгнал единя долен но вече ги имам двата долни само чакам да ми ги сменят и мисля да не се занимавам повече
                за справка мойта предница я разбих след 1.5год каране по наще улици.
                Volvo S80 D5 awd 2010г.

                Comment


                • #9
                  Моята 156 далеч не е най-запазената, която съм виждал.
                  Преди 16000 км смених долни носачи (ФИОРЕЛА - по препоръка на членове от клуба) и тампони на стабилизиращата щанга към гредата (уж марка Оригинални). Всички шумове изчезнаха.

                  Сега пак тропа - отново смених тампоните на стабил.щанга и вътрешен ябълковиден болт на рейката (около 40 лв -ФРАП).
                  Пак е почти като нова Само че сложих тампони от Самара (2лв) - идват малко по-широки, но надявам се не е проблем. Отново по-препоръка на член на клуба...
                  След 10-15000 км ще пиша дали е имало смисъл

                  Идеята ми беше, че тея тъпи тампони като се разкапят тропат здраво.
                  ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                  Comment


                  • #10
                    Tропането което е по-гадното май идва от горните...

                    абре не знам...аз смених всичко и сега съм много доволен....само остава да си направя регулаж преден-заден мост и да пиша вече крайни впечетления....

                    Утре ще атакувам петрохан на два пъти и ще пиша там по-завойте и дупките как е.
                    sigpic
                    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от KGB
                      Tропането което е по-гадното май идва от горните...

                      абре не знам...аз смених всичко и сега съм много доволен....само остава да си направя регулаж преден-заден мост и да пиша вече крайни впечетления....

                      Утре ще атакувам петрохан на два пъти и ще пиша там по-завойте и дупките как е.
                      Регулажа най-накрая го направих в ИталСервиз, и съм супер доволен. За пръв път след 9 опита за регулаж.... в ИталСервиз от 1ви!!! път ми направиха колата с волана точно в средата.

                      Сега колата е найстина като нова...супер седи на пътя.

                      Вчера пътувах и до Пазарджик по магистралта....колата седи на пътя перфектно...грубо казано все едно съм със нископрофилните 17ки, нищо че съм с 205/60 на 15!!!

                      Киро се повози и той остана доволен, но нека той да си пише ако види темата.
                      sigpic
                      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от KGB
                        Първоначално публикувано от KGB
                        ...
                        Регулажа най-накрая го направих в ИталСервиз, и съм супер доволен. За пръв път след 9 опита за регулаж.... в ИталСервиз от 1ви!!! път ми направиха колата с волана точно в средата...
                        KGB, моята я правих два пъти за година - във Ванто, а сега преди месец в център Диана. Вторита бая се постараха. На екрана всичко беше в норми, ама пак като пусна волана след известно време почва да дърпа леко вдясно към банкета. Пробвал съм я на перфектно гладко да речем след Църна маца без вятър и сам в колата, ама пак си бяга полекичко вдясно.
                        Извинете ме за оф-топика ама много ме дразни тая работа.
                        '98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Hristo_156
                          Първоначално публикувано от KGB
                          Първоначално публикувано от KGB
                          ...
                          Регулажа най-накрая го направих в ИталСервиз, и съм супер доволен. За пръв път след 9 опита за регулаж.... в ИталСервиз от 1ви!!! път ми направиха колата с волана точно в средата...
                          KGB, моята я правих два пъти за година - във Ванто, а сега преди месец в център Диана. Вторита бая се постараха. На екрана всичко беше в норми, ама пак като пусна волана след известно време почва да дърпа леко вдясно към банкета. Пробвал съм я на перфектно гладко да речем след Църна маца без вятър и сам в колата, ама пак си бяга полекичко вдясно.
                          Извинете ме за оф-топика ама много ме дразни тая работа.
                          Ако си с по-широки гуми това си е от пътната настилка...все пак нали има някакъв наклон.

                          156/147/ГТ са с много директен волан и най-малкото отклонение се отразява на волана, за това е и толкова трудно да се регулира точно в средата, особено на такива като нас дето гледаме до 1мм
                          sigpic
                          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                          Comment

                          Working...
                          X